Business Documenting – must for alle virksomheder

Overraskende mange virksomheder undlader at oprette sådan et afgørende element; virkeligheden er, at disse typer af virksomheder og iværksættere, der ikke skaber en dokumenteret system normalt bruger masser af tid på uddannelse og føre tilsyn med medarbejdere. De glemmer ofte at grunden til en medarbejder eller

anden person blev bragt ind i forretningen var at hjælpe det vokse endnu tilbringe tid på omskoling eller skulle kvalitetstjek arbejde konstant ikke vokser virksomheden og det er et enormt spild af tid.

De standardiserede procedurer behøver ikke at være ekstravagante, ofte gange den enklere det bedre. Få et stykke papir eller type op hvert trin involveret i at udføre en bestemt opgave eller proces. Ansatte, entreprenører, vikarer og så videre bør også inddrages i denne proces. Tage de udfyldte

dokumenter, udskrive dem op i ringbind eller andre medier og uddele dem til alle personer i organisationen.

Når virksomheden er blevet grundigt dokumenteret og arbejde standarder oprettet gøre fulgt sikker på, at der regelmæssigt, ingen undtagelser. Hvis der er problemer med et dokument simpelthen få feedback fra medarbejdere, derefter gå tilbage og revidere standarderne.

Når et område eller en proces er blevet formelt dokumenteret begynde løbende forbedring bestræbelser, gå ud og kigge efter enkle commonsense måder at forbedre hver proces til at blive mere effektiv. Større effektivitet i sidste ende fører til virksomheden at blive mere rentable.


Udgivet

i

af

Tags:

Kommentarer

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *